Hobby Show!!

Buonasera ragazzi!!!

Imorgon kommer jag vara som ett litet barn i en leksaksaffär.
Det är nämligen en stor hobby mässa här i milano. Den pågår endast under 3 dagar och vad passar inte bättre då att på min lediga dag imorgon ta tunnelbanan dit och spendera en halvdag i något av det roligaste jag vet, Pyssel!!

Säger bara det, julklapps designen kommer ligga i täten, där efter mitt italienska fotoalbum som jag ska piffa till riktigt=)

jag vet t.o.m hur galen och koncentrerad jag kan vara när jag väl sätter mig in i dessa tankebanor , så jag valde att åka dit själv , nog lika bra =)

ska fylla plånboken med cash, sedan blir det att shoppa los bland alla fäger, papper, dekorationer, scrapbooking, pärlor, band....ja allt=)

http://www.hobbyshow.it/milano





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0