jag har varit hemma!

Buongiorno ragazzi!

haha åter igen, det börjar ju nästan bli lite löjligt att säga att jag ska lova att skriva oftare. vi säger så här istället, jag skriver när jag skriver.

iallafall, lite nya krafter har jag fått från min vistelse i underbara Sverige.
jag överraskade nästan alla =)

tack Lina och Mathias för en jätte mysig lördag!
saknar er, min familj!

 

mysig måndag men min underbara Anna innan min resa tillbaka till Milano.
vi var på cafe saturnus, GIGANTISKA bullar och suuuper goda, rekomenderas varmt! och vad jag kunde se av allas tallrikar så är maten god =)



sedan blev det lite shopping att ta med till italien, nyttigheter? haha nej nej.
eller egentligen, dipp till grönsaker istället för andra onyttigheter, mjukpepparkaka till en kollega.
lösgodiset försvann på resan ner ;P


nu blir det att gå och framkalla bilder .
håller på att göra ett album, Ett år i Italien.
jag har valt 350 bilder av 3600 st. bra jobbat, Alice!!!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0