migrän....

ciao ragazzi!

3 dagen i rad med migrän.....det kanske betyder att det är dax att komma hem.....eller vad säger ni?
skan snart gå iväg till jobbet och det är väl inget som jag egentligen vill med denna migrän, men här i italien är inte det en anledning till att vara hemma.  hoppas de håller sig på denna nivå bara. blir det värre vet jag inte hur jag gör.

igår lagande jag burgundisk gryta, så jag har iaf lunchen att se framemot=)
riset blir lite överkokt, men vad gör det, samma smak iaf , haha.

igår beställde jag alla korten till mitt album och dem är klara imorgon.

237 kort och det kommer att kosta 21 euro.  helt okej tyckte jag. ska bli så kul när jag har allt och jag kan börja pyssla med mitt album. min deadline är att den ska vara klar till jul. får se om jag hinner. =)

puss på er, saknar alla där hemma jätte mycket.
er Alice kommer hem snart !!!

basta con italia!

a presto!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ta taxin hem vet ja! Haha snart mindre än två månader till jul puss och kram

2010-10-31 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0