Min italienska "födelsedag"

Buongiorno ragazzi!!!!

Ja vad är det för en dag, vad är det för en dag.
nej det är ingen vanlig dag för det är alice 1 års dag,
hurra hurra hurra

Idag är det 1 oktober och det betyder att jag har nu varit här i Milano i 1 år.
Tiden flyger bara fram men samtidigt känns det som om den står stilla.

nu ska jag snart springa i väg till jobbet,

a dopo!!

Un Bacione!



just det, det innebär aven att det var ett år sedan jag lärde känna chloe. och på ett år hann vi bli väldigt goda vänner.  Men det blev bara ett år tillsammans här i milano för igår flyttade min kära vän till London.
kanske jag borde haka på att åka/flytta dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0