Nystart

Ciao ragazzi!

Nu är jag tillbaka till bloggandet. Men det betyder inte att jag har fått brev från alla i familjen.
Fortfarande verkligen dålig stil, det ska jag komma igåg.
Men kan inte fortsätta att straffa alla andra som är nyfikna vad som pågår här i Milano.

Så, det är måndag, Nystart för bloggen, Ny start för min träning, bättre kan det ju nästan inte bli.


I Lördags bjöd jag in mina kollegor till middag och fördrink innan utgång, men som senare vändes om till en riktig hemma fest. Ingen ville gå, middagen var super god, jag lagade pasta med zucchiner, räkor, massor av vitlök, philadelphia ost, matlagningsgrädde och en buljong tärning, Suuuper smaskigt, Mat tips!
Efter middagen hade söta Ida tagit med hemmagjort strudel, så efterrätten var räddad!
Musiken strömade ut ur högtalarna och det blev massor avprat,  skratt, dans och lek. Vi hade turnering i både pingis och fotbollspel samtidigt som vinflaskorna tömdes flitigt.








a presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0