Fredagen den 17!

Buongiorno ragazzi!!!

Idag är det fredag den 17, och det förstod jag idag efter allt som hände att det är italiens otursdag.
inte som resten av världen som har fredag den 13.
Började med att jag försov mig. Vaknade kl 08.12, då jag skulle ha börjat jobba kl 07.
Men snabb som jag är, sprang jag till jobbet utan smink och kände mig helt upp och ner.

Det värmde när det sa att de tyckte jag var lika vacker ändå ;) så idag , min första jobb dag utan smink.
kan nu bli en vana.

sedan , massor med konstiga saker på jobbet.

sedan efter jobbet skulle jag till familjen och ha lite engelska med barnen. Då försökte jag hitta en genväg men det blev istället en gigantisk omväg, plus att jag gick vilse. kom 40 min försent, men det gjorde inget sa de. men ändå.

sedan, jag hade i morse i all stess bara kastat på mig kläder, vit tröja.
Anländer till barnen, vi ska måla djur ansikten. och när barnen ska visa sin tacksamhet. stooor kram med ansiktet mot tröjan.
den har nu tiger, fjäril, panda tryck på sig. haha

nu ska jag snart iväg på middag med jobbet, för det har varit 2 födelsedagar och 2 som bytt butik så nu blir det pizza!!!

så, här fick ni lite update om min dag=)

Just det BTW, jag har printat biljetterna och packat väskan!!! Imorgon blir det Dublin!!!!

Mille baci!!!!!

Kommentarer
Postat av: Morbror

Pizza=hälsokost

2010-09-21 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0