lite tankar...


Ciao Ciao! 

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera min blogg och skriva om något intressantare saker.
Men saken är det att för tillfället så händer det inte speciellt mycket.

Jag går till jobbet, vilket för tillfället tar mycket energi. vi får se vad som händer på den fronten.
Jag har lite bollar i luften.

Sedan efter jobbet kommer jag hem till killarna här hemma, äter gott och snackar.
jo, en sak som jag kan tillägga är att jag  har börjat att undervisa engelska igen för en familj.
2-3 gånger i veckan då jag är ledig eller har morgon pass.

och eftersom det inte finns mågon möjlighet till sparande på lönen här i Italien så går de pengarna direkt ner i ett spar kuvert!  jag vet precis vad jag sparar till !!

sedan så har jag en efterlysning, den gäller er som nyligen fick ett brev på posten.
ni har väl inte glömt att svara? ;)

en till efterlysning är till min kära mor och syster, har ni bestämt vilken helg ni kommer hit eller vilka dagar, slutet av nästa vecka måste jag ha dagarna för att kunna söka ledighet.  det vore ju lite trevligt om jag hade någon dag ledig då ni kommer.

Nu blir det att springa iväg till jobbet!

Mille baci!!


Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

nyfiken: vad då för brev??

2010-09-13 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0