Bokat och Klart!

Ciao ragazzi!

Då var det Bokat för hemkomst.

2 Mars kl 15.35 landar jag på Arlanda med alla mina väskor.
bästa av allt, Flyger med SAS från Linate ( vilket är 15 min från min lägenhet med bil)
och jag betalade 368 kr för biljetter, wiiieee!!!!

sedan 22 timmar innan kan jag checka in via internet för att lägga till bagage och betala i förskott. tror det blir 2 eller 3 extra bagage. med sas 300kr/st. fortfarande så kommer jag undan billigt med att flyga hem både mig och mitt bagage =)

sedan väntas det minst 4 veckor semester innan jag börjar jobba igen.
Mamma, jag kommer hem till dig, du behöver inte oroa dig.
Astrid, dig med absolut, ni är lixom i samma sväng.
Morbror och eva: önskas husmanskost på bergsgatan;)

Far: tar mig en tur till örebro=)

Puss på er alla, det ska bli skönt att komma hem!

Kommentarer
Postat av: Far

Välkommen hem!

Många erfarenheter rikare.

Wiiieee!!!!

2011-01-18 @ 07:21:37
Postat av: Anna Friberg

Du glömde: Anna- kommer och bor hos dig några dagar!!

Är så glad min fina vän!!!!!!!

2011-01-18 @ 23:43:20
URL: http://picturemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0