Lucas 30 års fest!

Buonasera raggazzi!!!

Igår hade vi 30 års festen här hemma för Luca Meloni, en av killarna som jag delar lägenhet med.
Dock så jobbade jag hela dagen innan så jag kom lite sent till självaste festen. men men vad gör man.
Tar en drink och säger skål =)

det var iaf jätte trevligt och vi var ca 40-50 pers. Massor av godmat, dryck, bubbel och massor av snack och skratt.


Jag och Luca



då har vi vårat vardagsrum, fullt med folk=)



Luca med sin vackra fru karolina. Kusin Manuela , antonio och jag =)



My boys!



Nu blir det natten!
Buonanotte, un bacione!


Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

haha, ser underbart ut! Kom att tänka på två saker bara. Ett- som sagt, mysbelysning vet dom inte vad det är i italien och 2-skor inne! =)

2011-01-24 @ 06:41:38
URL: http://picturemyday.blogg.se/
Postat av: Sofia Ahlsten

Vad kul dina inlägg är! kommer definitivt läsa igen! :) Ha en spännande vardag (:

2011-02-21 @ 18:59:50
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0