lite blandade bilder=)



idag var jag på en julmarknad, var det i 15 min sen gick vi hem, kallt, blött och som vanligt massa crap!
men imorgon ska vi på en riktigt stor julmarknad, håll tummarna att den är bättre =)





så vacker eller hur=)



berättade att jag skulle till en stor känd kyrkogård där alla kända italienare ligger begravda inkl maffia familjerna. man fick en karta ´på området för att kunna hitta alla gravar. Låter galet men var riktigt intressant och gisses vilka gravstenar eller snarare palats. Här är ingången till kyrkogården.







lördags=) Här var vi på en engelskpub, mycket trevligt =) sen blev det utgång , vidare till nattclubben magazini!!








söndag, hade vi först en maffia eftermiddag och kollade på scarface, klassiker som man tydligen var tvungen att se, och absolut håller jag med om de. hör till att de de klassiska maffia filmera, men endel skratt blev de ju, tekniken under 1983 var väl sådär, hehe =)

sedan blev det apertivo och mer bubbel!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0