3 days....7 to go.



Buongiorno raggazzi!

Strålande sol och blå himmel idag. Har öppnat balkong dörren och dragit bort gardinerna för att få in lite friskluft och sol. Igår avverkade jag 20 avsnitt av Modern Family. Sjukt bra serie. Men nu måste jag hitta en ny att titta på medans jag är fånge i mitt rum. Kryckor vore bra att ha, dagens utmaning kanske? att hitta ett par kryckor som jag kan hoppa runt lite på.

En annan stor utmaning är, Hur ska Astrid komma hem?
Flygen är inställda, omöjligt att få tag på Ryanair, hemsidan fungerar inte. Alla andra flygbiljetter kostar över 3000kr, och det är osäkert att boka, man vet ju inte än hur det kommer att gå med vulkanen och askan.
Informationen ändras varje timma , nu kan ni flyga, nej ni kan inte flyga, men nu kan ni åka hem, nej ni får ta taxi! 

A dopo Ciao Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0