Apertivo Scandinavo

 



Buonasera!

Nu har jag precis kommit hem från en jätte trevlig Apertivo med min Finländska vän Erika.
Vi hade massor att prata om då det var innan jul vi sågs sist.

Det är så otroligt skönt att det är så varmt på kvällarna numera =)
nu är klockan 23 och det är 22 grader ute, helt underbart. Nu börjar alla nattklubbar att stänga och alla utomhus barer och klubbar att öppna istället, säger det igen, Det kommer bli den bästa sommaren!

imorgon blir det att jobba! wieee. De ringde idag  från H&M och sa att butiken skulle vara stängd 1 maj ändå. så att då jobbar jag imorgon och är ledig på lördag istället, Absolut helt okej för mig =)


Mille baci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0