bara en apertivo...okej?!

Buongiorno!

Vilken dag, vilken kväll igår. Så mycket som hände. Vill skriva allt med de går inte. Man måste ha varit där för att förstå.  Började iaf med att jag skulle fixa alla dokument inför kontraktskrivningen på H&M.
det gick ju sisådär, men jag tror att det ordnar sig ändå, Hoppas de iaf.

Sedan så gick jag och mötte upp Chloe i Parco sempione för att softa lite i solen. Chloe hade även hämtat alla informationsgrejer och "bib" lappar för på Söndag ska hon springa Milan Marathon.




Efter några timmar liggandes i solen blir man väldigt trött så vi bestämde oss för att gå hem och ta de lugnt.
Men direkt när jag kom hem hade jag ett meddelande på Facebook att alla hade bestämt för att mötas upp för en Apertivo. Tvivlade först om jag orkade, men de sa till mig att det var bara en lugn apertivo, sitta och snacka för att sedan hinna med den sista metron hem.

hmmm....det där med hinna med sista metron....nopp. istället efter Apertivon bestämde vi oss för att dra vidare.
Några skulle hem och byta kläder så vi delade på oss och alla skulle mötas upp vid baren.

Jag, Chloe och Conci gick först hem till conci för att hämta lite gott att ha på vägen.
Sedan började promenade......Först förbi en "drink kiosk". typ som en lucka i väggen som man beställer drinkar som man får i plastmuggar.

 

sedan gick vi  fel, vi gick tillbaka, vi gick fel igen....hur är detta möjligt fast vi hade GPS på Iphonen som vi följde?
efter ca "Jätte försenade" kom vi iaf fram till baren.  och vi var först =)

mer drinkar, party! sedan rullade de andra in och vi hade de skit kul!





....rullade hem vid 4 i morse.....bara en apertivo var det ja.....

Men Sjukt kul!!!

nu blir det parken och sol och ett stor pack jordgubbar!

Ciao Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0