Dåligt med bloggande

Buonasera!

Har varit lite dålig med bloggande nu, men har inte orkat. har inte gjort något spec heller så.
Idag tex så skulle jag undervisa engelska. men när jag kommer dit är ingen hemma. står och väntar ett tag för att sedan 30 min får ett samtal att de hade glömt att ringa att jag inte skulle komma idag...

jag blev inte så glad. det tar ändå 25 med tunnelbanan att åka dit. 
 

Såg filmen from paris with love idag. helt okej, man kunde verkligen inte förutse det slutet. så sevärd absolut.

Nu ska jag äta lite fäör att sedan lägga mig framför en annan film . Måste verkligen somna tidigt idag, klockan ringer 05.30 imorgon!

dax att börja jobba igen =)

Ciao Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0