Party in tram

Ciao Ciao!

så, igår skulle bli en lugn kväll efter torsdagens äventyr, men inte då.
När jag kom hem kom Alessandra och frågade om jag ville följa med på deras jobbfest.
Jag var väldigt trött och inställd på att bara ligga hemma i pyjamas och slö titta på massa serier men när hon berättade att festen var på en tram, alltså en spårvagn, Tänkte jag det är ju verkligen once in a lifetime så jag bestämde mig för att följa med.

Först när jag klev på spårvagnen, som  egentligen är en helt vanlig spårvagn fast med sterio och diskoljus och de skrek ut i högtalarna som de berättade att turen runt alla gator i Milano skulle ta ca 3.5 timme som jag började tänkta, omg vad har jag gett mig in på.  

så Jag var alltså fast på en spårvagn med ca 40 Italienare som alla släppte loss från allt som hade med jobb att göra.

till en början var det ganska tråkigt, svårt att hålla balansen pga av ranglig spårvagn och en förare som körde hackigt, alla spillde sina drinkar, ramlade om kring....haha tror ni det blev bättre efter några drinkar?

Faktiskt så blev de, Skit kul med andra ord. Alla dansade runt och sjöng och var super trevliga, och när alla var på lyset brydde ingen sig om att man spilde drinkarna och rammlade in i varandra.

 


 Alessandra som jag delar lägenhet med och som tog med mig på detta äventyr.

Nu blir det återigen ut i solen!

baci baci!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0