Sista turen för den här gången.

Buonasera !!

Nu har jag precis kommit hem efter en liten tur i staden.
Astrid skulle möta upp och säga hej då till sin nyfunna vänn runt 14 tiden och hon ville hitta en liten present till honom, så utmaningen för dagen var, att hitta en present, Vad ska hon ge?!

Då kom jag på den brillianta idén att ge en pilates boll. Nu tycker ni säkert de låter jätte konstigt men när han och Astrid var hemma hos mig för några dagar sen så kunde han inte låta bli min pilates boll. Han satt och lekte på den som ett litet barn och sa att han verkligen också ville ha en sådan, tydligen bra för hans rygg med =)

Roligt + Hälsosamt = perfekt



Nu sitter jag och väntar att astrid ska komma hem så ska vi packa de sista innan avfärd och kanske till och med ha lite systrarna Larssons kvalitets tid.

A dopo!! ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0