Söndagens Äventyr.

Buonasera raggazzi!!

Söndagen började med att systrarna Larsson små tjaffsade på morgonen.
vad ska jag ha på mig? vad ska vi göra? har du min hårspray? har du sett min roughe?

Systrarna Larsson + Liten yta = NO GOOD COMBINATION

plus att om jag ska vara ärlig så är jag inte direkt glad att min syster numera är rödhårig :P

Men vi överlevde och var sedan på väg för att möta upp mitt härliga gäng här i Milano.
Chloe var så duktig idag och sprang halva Milano marathon i morse. Så för att proppa i henne massor med energi efter loppet bestämde vi oss för att ta en Brunch.

Nästan alla från gänget var samlade och vi hade de hur mysigt som helst.  Efter brunchen var alla jätt etrötta och vi skildes åt för att gå hem och ta de lugnt, det är ju trots allt söndag =)

 

Nu ligger min kära syster här bredvid mig och sover och jag själv ska nog ta och ligga och filosofiera lite.

A dopo!

Baci Baci!!!


Kommentarer
Postat av: Ameli

Hej Alice! Men du är ju systern med den naturliga rödhårigheten :) hoppas ni har det mysigt ihop i alla fall! Kram!

2010-04-13 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0