Stort leende.

Buongiorno raggazzi!!

Jag är så Glad, Jag mår så Bra, Jag har så kul.
Jag har så ont i benen, Jag har så ont i fötterna, Jag är så trött.

Men allt de negativa götr absolut ingenting! Jag har så kul på jobbet, idag är jag ledig och är nästan lite ledsen att jag inte ska gå dit idag. Alla mina kollegor är så snälla och min italienska har redan förbättrats, Jag är så GRYM.


Sedan kl 15 så kom min syster för att möta upp mig för att äta lunch.


  


kl 21 när jag slutat jobba åkte jag och min syster hem till familjen Johansson.
Lennart är våran mors bardomsvänn som flyttade till Milano för att jobba som tandläkare.
Astrid bodde även hemma hos dem under 2003 när hon hade 3 veckor praktik på en tidning här i Milano.
Så vi bestämde oss alla för att ses, för mig var det första gången som jag täffade dem. och jag gillar dem skarpt!






Vi hade de hur trevligt som helst. Beställde den godaste margarita pizzan jag någonsin ätit. tror nästan jag åt en hel själv:P  till de drack vi Bubbel och rosé vin. Pratade om allt möjligt och skrattade ikapp.

När vi kom dit så sa de att de tyckte att jag var som pippi långstrump (den galna, vilda) och Astrid en lugna, men de ändrade sig snabbt efter några minuter. När vi skulle gå hem sa Lennart till mig, håll nu ett öga på din syster, så hon inte hamnar i något trubbel.

Plus att jag fick beröm för min Italienska, Blir lika glad varje gång =)

nu ska vi bege oss ut i solen och avnjuta en god frukost!

Ciao Ciao, Baci Baci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0