tjafs och skratt

Buonasera raggazzi!

Dagen har varit full med skratt och tjafs. Men vad skulle de annars vara, det är ju somsagt systrarna Larsson som nu umgås och bor tillsammans under 10 dagar i Milano.
men en sak kom vi på tillsammans. Varför kan vi inte vara tjuriga och bitchiga samtidigt?
Idag har det verkligen gått varannan.

men utifrån alla tjafs vi har haft så har det varit en bra dag. sprungit runt på stan och letat efter skor, dock så hittade inte jag några. Men astrid kom hem med ett antal påsar så klart.

Sedan sprang jag in på H&M för att få de sista detaljerna ang min första arbetsdag imorgon =)
Det som var så roligt var att det var flera i personalen som hejjade på mig och kom fram och frågade, är det inte du som är Alice som ska börja imorgon, vi ser verkligen iframemot att jobba med dig.
Alla var så glada och snälla, Ska verkligen bli kul att börja imorgon!

jag lovar att skriva hur min första arbetsdag var imorgon, men nu blir det natten för mig.

Mille Baci Buona notte =)

  <---Astrid efter bråk nr 4 , vi satt tysta efter maten :P


Kommentarer
Postat av: Loony

Lycka till sötnooooos!!!

2010-04-13 @ 22:57:08
URL: http://www.loony.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0