upp med tuppen?

Buongiorno!

Någon tupp finns det inte i närheten. Jag är fortfarande riktigt trött och mina ben och fötter är fortfarande ömma.
men det gör inget för jag tycker det ska bli jätte kul att gå till jobbet idag =)

Sedan ikväll blir det att gå ut för att möta upp gänget + Syster för att ta lite drinkar och tjata.

Men det fanns någon annan som var uppe med tuppen, Min syster Astrid.
Hon har sprungit ut för att köpa jordgubbar som vi ska äta till frukost, Mumms!!

Dålig med bilder, jag vet.  Men ni kan få från igår.
Så god frukost!  TYpiskt italiensk och hälften svenskt !



 
Jag kunde inte sluta äta men sen fick jag inte äta mer, så astrid satte på korken, jag blev inte så glad:P
Men det bästa är ju att jag istället har kvar räkost till en till frukost =)

Buona Giornata!!!
Ciao Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0