Gamla godingar







Buonasera raggazzi!

Alla andra är ute, men själv sitter jag hemma med en ond fot. får roa mig lite själv. Sådan tur att  man har spotyfi! LOVE IT!
Sitter och letar upp massor av gammal musik, hittade lite eminem, har inte lyssnat på honom på flera år. Många minnen från Lilla staden Arvika. Tror det var denna låten som min älskade mor inte tyckte om :P

Annars idag så har jag på haltande fot undervisat lite engelska för att få lite extra cash.
Mina elever börjar bli riktigt duktiga, verkligen roligt att se där de gör sina framsteg!


jo en pytteliten detalj.....Min syster kommer inte hem som planerat pga Vulkanen, så hon stannar tills på Lördag.
Då har hon varit hos mig i mitt lilla rum i 2 Veckor......

A dopo!!! Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0