Che bella!



Buonasera ragazzi!

Ikväll efter jobbet begav vi oss hem till mig för att relaxa lite på terassen med några öl.
Köpte med oss en varsin kebab, öppnade drickan och sedan var pratet igång.
Självklart mycket om jobbet pga av att vi alla är kollegor.

Sånt snack kommer man aldrig ifrån.  Det som är lite roligt är att det är verkligen på orden exakt likadant snack som på afterwork hemma i Sverige. Och eftersom min italienska har börjat tagit bra fart så är det ibland som om jag inte behöver anstränga mig för att förstå, så det börjar kännas som hemma =)

Men senare bestämde de andra för att gå ut, men själv jobbar jag imorgon och tog beslutet att stanna hemma.



Nu ligger jag här i min säng helt ensam i den super stora lägenheten. Mina pojkar har lämnat mig igen, eftersom det har ett vecko arbete är de lediga varje helg och denna helgen åkte de upp till bergen.
De är alltid så snälla och frågar om jag vill följa med, men jag kan aldrig pga av att jag jobbar varje helg =/

Men men...vad gör man =)

a dopo!!
UN BACIONE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0