första dagen efter semester


Buonasera ragazzi!

Första dagen på jobbet efter en underbar semester. Dagen passerade någorlunda fort faktiskt. Det var kul att träffa alla på jobbet igen. Men fy , alice.....hur min italienska är! hur kan jag ha glömmt så fort.
men men, den kommer nog vara lite rostig nu de första dagarna.

Efter jobbet mötte jag upp lite vänner, vi gick till colonne och lyssnade på lite klassisk music som spelades live. Därefter gick vi för att köpa något gott att äta, jag valde en härlig fruktsallad eller som det heter här i Italien en Machedonia. de andra valde det lite onyttigare, pizza och crep med vit choklad.





Nu är jag jätte trött så kommer ta en tidig kväll och hoppa i säng redan nu.
Vi hörs imorgon !!

Mille baci!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0