Middag för 12 =)


Buonasera ragazzi!

Haft en bra dag på jobbet, säsonstart imorgon, menas mycket att göra = tiden flyger =)
Sedan ringde mina killar och frågade om jag ville med, att jag var bjuden eller de sa snarare du ska med på middag ikväll. Och självklart tackade jag ja till det erbjudandet, vem gör inte de? =) 

först hade jag planer att ta en middag med en kollega, men det var så snälla så att även hon fick följa med. 
slutade med att vi var 12 stycker runt ett bord, det blev massor av av vin, plockmat, sedan pasta och efterrätt....Cheesecake!!!!

Efter middagen tog vi bilen hem och nu ligger alla tillsängs mätta och belåtna med varsin dator, haha =) 

Buonanotte! tanti baci!!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0