Mina pojkar har äntligen kommit hem!

Buonasera ragazzi!

idag så har äntligen mina pojkar kommit hem!
så nu är jag inte längre ensam i den gigantiska lägenheten.
och kocken fann sin plats i köket så nu slipper jag svälta ;)

jag jobbade 7-16 idag sen blev det raka vägenhem, och där var de =)
sedan blev det träning ihop, jag på löparbandet i 60 min plus lite pilates och de körde gym. för att sedan avnjuta kvällens middag med fresh sallad=) massor av prat för att catcha up från alla semestrar.

Tog ingen bild på dem men det kommer imorgon. 
Känner redan lugn i kroppen, skönt att de hemma igen, att städigt höra lite små ljud, att man inte är ensam.
nu mår jag bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0