Saffie har åkt hem



Ciao ciao!!

Igår åkte saffie hem till sthlm igen.  Hennes buss från centralen gick kl 15 så innan hade vi tänkt att vakna tidigt  runt kl 8 för att hinna med att se lite andra saker här i milano, Men icke då. vi vaknade kl 12.30 istället.
så det var bara att packa och sedan bege sig mot bussen.

För att fördriva dagen tänkte jag själv städa och pyssla lite i lägenheten, men icke då, jag somnade igen vid 15.20 då jag kom hem och vaknade igen kl 20.30.

nog fördrev jag tiden, och fort gick det ;)
plus att jag hade inge som helst problem att somna igår när jag skulle lägga mig för natten.

imorse vaknade jag helt utvilad och nu ska jag snart gå iväg till jobbet.

a presto!
un bacione!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0