Tillbaka i Milano

Buongiorno ragazzi!

Nu är jag tillbaka i Milano igen, så nu ska bloggandet ta fart igen.

Har haft en helt underbar Semester hemma i Sverige med vänner och familj.
Just nu känner jag mig ganska splittrad om jag vill vara kvar här eller åka hem till Sverige.
men så kanske det alltid är när man har varit hemma och sen åker iväg igen.

spec nu när lägenheten här i milano är helt tom, känns väldigt ensamt. Men bara vardagen börjar, killarna kommer hem och man börjar få in rutiner igen så ska det allt bli bra igen.


Idag är det alltså tillbaka till jobbet igen, börjar kl 12. ska bli kul att träffa alla på jobbet igen.
sen ikväll blir det antagligen ut att ta en drink med gänget. 

 

Underbara vackra Stockholm


Kristineberg, sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0