dax för lite update

Ciao ragazzi!

prima, SCUSATE MI, per non ho scritto.

Alltså, ursäkta at jag inte skrivit. Men Ärligt talat, har inte haft för mig något speciellt.
för mig är det det vanliga, men sen o andra sidan så är det ju nya saker för er.

så först kan jag ju börja med att berätta att jag mår bra och det rullar på bra här i Milano.
Längtar till julen, så klart, men nu är det nära. nu är det bara 7 dagar kvar. endast 5 jobbdagar.

Arrivederci Italia, Ciao Svezia =)

Idag har jag varit ledig och har 2 lediga dagar till. Förbereder det sista med klapparna och allt som ska med till Kära Sverige.

killarna i lägenheten kollar på mig och skakar på huvudet när de ser mig slå in alla julklappar och julpysslar.
sei pazza, säger dem. Du är galen.

SI, lo so =) Ja, jag vet!!  men fint blir det , haha


i morgon ska jag ge er lite bilder från tiden som gått.
Nu blir det natten.

Baci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0