Först negativt men sen blir det positivt igen.

Buongiorno tutti!

Fick tillbaka provet idag, klarade det men är absolut inte nöjd.
Vet att jag kan bättre! massor av slarvfel....jag vet ju vad som är rätt.
Allt går jätte bra under lektionerna men sen när väl provet kommer, blir jag så stressad att jag blandar ihop och blir osäkert på allt känns det som.  =(

Men om man kollar på mitt betyg så ser man ju är på grammatiken som jag tappat poäng på. Tar nog lite mer än 4 månader att komma in i de. Så kanske jag borde vara nöjd.




  • Läsförståelse              9/10
  • Skriva                       5/10    Dåligt!!!!
  • Hörförståelse            20/20
  • Muntigt, att prata      22/30
  • Grammatik              17/30    Dåligt!!!
                                                                

               Totale:         73/100

Men nu till något lite mer Positivt!!

Våren är äntligen på väg till Italien, Milano!!
Solen skiner och man kan börja känna värmestrålar från solen =)
Snart kommer alla uteserveringar blomstra och man slipper alla tjocka och tunga vinterkläder! =) 
På men solbrillorna, ta ett glas rose och bara luta sig tillbaka i solen. 

   

Har lite andra spännande saker att berätta ang jobb , men för den informationen får ni vänta lite. Vill veta lite mer om kontraktet och om mina uppgifter innan jag berättar om det =)
men kan säga att de kommer ge bra förmåner ;)

Mille baci!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0