H&M

Buonasera tutti!

Första dagen i skolan från "jullovet" och det fanns 7 nya ansikten i klassen och alla är jätte trevliga =)
Trode jag hade glömmt massor men efter halva lektionen föll allt på plats.


Direkt efter skolan gick jag till H&M och pratade med dem igen. De hade redan ett kontrakt till mig men känner att de inte riktigt passade mig så skrev inte under. Vi satt och diskuterade lite men ska prata med dem igen, annars kanske de finns andra butiker som kan erbjuda bättre. Eller att jag kanske kan få vara på 2 butiker. De ville nämligen att jag skulle skriva kontrakt på ett år  jobba ons, tor, fre 17-21 plus att jobba varje lördag 12-21.

Det är inte ok.

nu ska jag plocka lite i rummet och fundera över hur jag ska göra.
Ciao!!





Kommentarer
Postat av: Pappa

Experience is what you get when you

didn't get what you wanted.

Chio

2010-01-13 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0