låt mig förklara...



Idag har jag och Chloe tagit oss en tur på stan. faktiskt första turen sen jag kom tillbaka till Milano. Duktigt bara de tycker jag :)

men som sagt, vet att jag ska spara pengar , men vissa saker bara måste man ha.

En vit bas = har ingen långärmad, såå kallt. blir ju förkyld annars:P
Svarta strumpor=  hade bara 2 par kvar.
Jeans kjol= min älskade replay kjol som jag har slitiot på i alla dessa år lämnade jag kvar i sthlm för att inte döda den allt för mycket. nu epok, nu kjol, nya minnen plus att den var på REA =)
Lång rutig skjorta = sååå användbar, sååå skön, såååå bra kvalite'
Svart kofta = glömde min svarta kofta i sthlm, Lina är det du som har den ?

 nu klarar jag mig för ett tag, lovar att jag är ekonomisk med mina pengar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0