Nu är det lördag =)

Godmorgon alla!

Vaknade riktigt tidigt idag för att vara lördag och heta Alice, runt 10 så var jag uppe och plockade i rummet.
(egentligen är det väl ganska normalt med 10 men brukar sova till runt 12 annars)

Så vad händer idag?

Det som jag har inplanerat idag
är att kl 16 ska jag träffa en familj för alternativt babysitting/ engelskaundervisning.

Sedan skulle familjen Moscini jag var hemma hos igår, antagligen ringa om de behövde lite lekhjälp med deras barn under helgen. Annars har jag inget speciellt inplanerat.

Jag kan berätta om igår. Tycker verkligen om familjen Moscini och barnen, så var riktigt glad när jag vandrade bort till deras lägenhet och jag trode att jag hade 2 timmar med lek med 2 små killar.Men när jag kom innanför dörren sprang det runt 5 väldigt energirika barn , yngsta 2,5 och älsta 5. De hade köpt ansikts färg som jag skulle måla barnen med.

Tror ni det fungerar att säga meningen: En i taget till barn mellan 2,5 - 5 år ????
svaret är: Nej!

Ni kan nog själva se mig sittandes i ett rum med 5 springades, skrikande barn som alla vill bli målade först.
men det gick riktigt bra, satte 3 med lego, målade på 2 samtidigt, när de var klara sprang de till föräldrarna och visade, målade 2 till, och alla var nöjda och glada =)
så sedan sprang de runt pirater, geparder, fjärilar och tigrar, så söta så =)

 
(Bilden är hittad på google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0