Tillbaka i Milano!

Ciao Ciao, tutti ragazzi!

Nu har jag kommit tillbaka till Milano och Del 2 av min vistelse i Italien har börjat.
Har precis packat upp alla resväskor och satt mig ner för att landa lite.
Känns bra att vara tillbaka, känns som det kommer bli ännu bättre detta gången.
Hemma känslan har kommit t.o.m =)

Nu börjar nya äventyr och har en lång lista med vad som ska hinnas med =)
första steget har jag redan gjort, direkt när jag hade lämnat väskorna i lägenheten sprang jag ner till skolan och anmälde mig för Italienska Livello 4 ! träffade flera gamla klassklamrater och ser verkligen fram emot att börja imorgon igen =)

Imorgon efter skolan blir det att gå till H&M för att se vart och när de vill att jag ska börja, Sedan direkt till Gymmet för att fixa kontrakt på ett tränings kort. Misstaget förra gången att inte ha ett träningskort gör jag inte om.

Men nu ska ni få en liten återblick från vad jag pysslat med under jul och nyår =)

       
 
     

     
  

        

      



Bästa Jul och nyår på länge!!
familj och vänner och massor av skratt och mys vad kan bli bättre?

Nu är det 2010!
Och jag är i Milano igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0