Väntan...

Ciao Ciao!!!

Italiensk "personnr" fixat!
men Oj vad alla hade rätt. De sa till mig att gå dit innan de öppnar och vänta utanför, annars kommer de ta hela dagen. Så jag vandrade dit runt 9 och kontoret öppnade 9.30. Men det var redan en enorm kö!
Nr 63 fick jag och det vara bara att sätta sig och vänta. 3 timmar satt jag. för att få ett papper som tog 30 sec att skriva ut. OMG säger jag bara. Men nu är det gjort!



Tur att jag hade med mig en riktigt bra bok. Ni som inte har läst den. Gör de!

Flyga Drake av Khaled Hosseini

Väldigt fängslande , hade gråten i halsen nästan hela tiden men tror den är nyttigt för att läsa för alla. 
Redan läst klart den, Började att läsa den idag och kunde inte lägga ifrån mig den. Nästan att jag inte ville sluta läsa när det ropade upp mitt nr efter 3 timmar:P 




Sen började min diet väldigt bra! Pizza!
Men träningen börjar nästa vecka plus att alla andra i klassen skulle ju gå:P
och OMG vad de vat värt de, super goood!!
Det är en restaurang väldigt nära min lägenhet (attans också) som är känd för sin pizza.
Det finns bara en på menyn så för oss som har lite beslutsångest så där ibland var det perfekt =)

Riktig Margaritas. Charmen med hela ställer går inte riktigt att beskriva. Restaurangen är väldigt populär med de har en regel att man kan inte boka bord osv. man går dit står i kö för lediga platser, äter och sedan slänger de ut en. lite väl stressig miljö men absolut en rolig grej att uppleva. Men take away blir det för min del om jag hamnar där igen;) 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0