Semester i sverige!

Buongiorno ragazzi!

jag har varit lite dålig att skriva och uppdatera min blogg men åter igen, jag har semester =)
men här kommer lite bilder och lite smått om vad jag har hållit på med.


Först tog jag bilen till karlstad för att träffa min älskade syster.


 
sedan kom katarina , söt tjej som jag lärde känna i Milano, och mötte upp oss vid restaurangen.



Morgonen efter tog jag tåget till underbara Stockholm. Då hade jag några timmar att ta dö på, så det hade varit perfekt att åka till mitt förråd och rota lite bland alla mina saker, men då hade dock min vän Lina glömt nycklarna hemma så de blev en tur på staden istället. Sedan hem för att göra sig i ordning innan middag med flickorna!



jätte mysig kväll med massor av prat och skratt!  Saknar er så mycket när jag är i milano!
dagarna i mellan har jag bara tagit de lugnt, varit på staden och handlat, haft myskväll med lina och mathias.

och igår hade jag en hel dag med min älskade lillebror Edward och Madeleine. 
Vi gick på wasa museumet, mysig lunch på djurgården, fotografiska museumet och sedan en liten tur i gamla stan. Vi avslutade dagen med middag på Vapiano innan de skulle ta tåget tillbaka till norrköping. 

 

Idag blir det en lugn dag på staden igen, solen kikar fram lite och det är bara helt underbart att vara i sthlm.
Imorgon blir det att ta tåget vidare till Örebro.

A presto! Mille baci!




Kommentarer
Postat av: karolina

saknar dig också vännen. Vilket datum var du kom hit nu igen :)

KRAM KRAM

2010-08-11 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0