ännu en dag framför datorn...

Ciao Ciao!

jaha...ännu en tråkig dag framför datorn, är fortfarande riktigt förkyld så ingen ide att hitta på massa saker , då kommer jag garanterat bli sämre.

har tittat på massor av filmer och har 5 nya som jag tänkte försöka ta mig igenom idag.
kan ju passa på att tipsa er om de filmer som jag sett som jag absolut tycker att ni ska se.

först ut:

 
En jätte fin historia som utspelar sig Indien. Den handlar om en liten kille som har dyslexi och hur han kämpar varje dag, men hans föräldrar behandlar honom som om han vore helt dum i huvudet, olydig och lat. En lärare lägger märke till honom och det är början till en stor förändring, inte bara för den lilla killen utan även för skolan, lärarna och familjen.

sedan:


se trailern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0