Du är så vacker......

Ciao Ciao.

Idag har jag haft en lite deppig dag och de hjälpte inte direkt då när jag var och undervisade engelska.

Deras mormor brukar alltid säga hur vacker hon tycker jag är och hur duktig jag är osv.
men idag när jag satt och hade engelska konversation med hennes barnbarn så kom hon upp bakom mig och nöp mig i kinderna och sa hur hon tycker jag är den vackraste flicka hon sett på länge MEN.....

Här är hennes mening:

Du är verkligen en vacker tjej, Alice, se så vacker du är. Du har smala armar, men du behöver verkligen gå ner i vikt. Du äter väl ingen pasta.

Jag vet att jag har lagt på mig lite och jag håller på att tappa kilo, men de tar tid.
Men släng de i ansiktet på mig bara!

så nu sitter jag här med en burk keso och en banan.
Mår så mycket bättre....

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0