jag har fått en present!

Ciao Ciao raggazzi!!!

Åter igen lördag, tycker det inte är något annat än helg, Tiden går så otroligt fort.
Tänk, det är redan April snart!

och vad är det  som händer i april?
Jo, Min solstråle Lina kommer (1-4 april) för att sedan den 10 April kommer min älskade syster och ska stanna i 10 dagar!  vi kommer ha det så mysigt.

ni sitter säkert och tänker nu, OJ 10 dagar, hur ska det gå? ni som inte brukar kunna vara i samma rum mer än någon timme innan kriget har brytit ut.

Jag tror faktiskt att allt kommer gå bra och tycker faktiskt det ska bli riktigt mysigt att hon kommer, Familj!!
men jag har förbered mina vänner att jag kanske dyker upp hos dem om det blir krig. haha

Så vad händer idag?

Jo, Igår fick jag en present av en av mina elever, En bio biljett!
Så ikväll blir det bio, vet inte vad som går , men finns alltid något. se vad de andra vill se med.

nej nu ska jag ut och ta mig en redig powerwalk.

A dopo!
Ciao
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0