oops....scusa...

Precis kommit hem från Violinconsert.
De va....hmm vad ska man säga....Medans mina 4 vänner satt och hade en livlig diskussion om vad som var bra och dåligt, magnificent, hemskt osv så va min kommentar.

För mig är det en som står och spelar violin, hör inte direkt vad som är bra och dåligt.

Men en liten pinsam sak som inträffade under spelningen var...förlåt igen...
Min mobil ringde! och de hördes verkligen, många tittade jätte argt på mig.

Btw måste byta ringsignal...tänk er själva, ni sitter på en Violinconsert och lyssnar på klassiskmusik så hör ni sedan en mobil på högsta volym som spelar
David Guetta - sexy bitch .

Skämms Alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0