så hur gick det?

Efter har suttit 47 min i telefonkö så tog mitt samtal med försäljaren ca 2 min. 
jaha....så var det värt de?  ja de beror på hur man ser det. Men iaf...

Min fråga: Hej, mitt namn är Alice och jag har en bokad biljett nu den 31 mars från milano till sthlm.
nu är det så att jag kan inte åka hem då och jag vet egentligen inte när jag ska göra de. Hur fungerar det då men min biljett? 

SAS tjej: Du kan boka om din biljett hur många gånger du vill men avgiften ligger på 500kr vid varje tillfälle du bokar om den. tyvär så fungerar det inte att "frysa" en biljett , de du kan göra är att chansa att boka om den på ett datum du troligtvis kommer åka hem.  var det en dyr biljett du hade?

Jag: hmm..Det kommer jag inte ihåg, mitt bokningsnr är  *****

SAS tjej: Oj, hur fick du tag på denna biljetten? Som jag ser det är det lika bra att du bara struntar i den och bokar om en helt ny då du vet när du ska resa hem. För den biljetten du har kostade endast 325 kr. Så det kommer bli dyrara för dig att boka om den istället för att köpa en ny då du är säker på att du ska resa hem.

Jag: ja det har du absolut rätt i, så gör jag,  okej, tack så mycket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0