Telefonkö.....

Buongiorno tutti!

Idag är det lördag och jag har precis kommit hem från en arbetsintervju för lite extra jobb, Håll tummarna för mig. Jag får svar inom 2 veckor. 

När jag satt på intervjuen och kollade min kalender så jag att jag har bokat Flygbiljett hem till sverige den 31 mars, vilken jag helt hade glömt.

Så nu sitter jag i telefonkö hos SAS, jag är nr 18 och jag har suttit i ca 10 min nu. Kommer bli dyrt för mig =/
men men vad kan jag göra åt de, måste ju boka om den.
Saken är ju att jag inte exakt vet när jag ska åka hem, undrar vad som händer då?  Bara att vänta och se.

ååå nu är jag nr 16. De närmar sig.

Annars idag så håller jag på och stor städar mitt rum, tro mig de behövdes idag.
Blir en lugn helg hemma med film och mys, sparar pengar och kurrerar mig, är fortfarande förkyld.

fortfarande 16.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0