tisdagens väder, inte direkt glatt.

Buonasera!!!

Vädret har inte direkt varit glat idag, regnat har bara öst ner och årets första Blix och Dunder väder har ni passerat.

åå tycker om när det blixtrar och åskar. kanske inte när ovädret precis befinner sig ovanför en, men annars är det riktigt mysigt.

idag var det mysigt tills jag kom på att jag hade glömmt mitt paraply.
men men vad gör det, man har torra kläder hemma =)
och jag skulle ju ingen annanstans än hem, annars hade ni nog kunnat gissat vem som hade varit en smula förbannad.......jag?

iaf nu är Sensation biljetterna , hotellet bokat!!  allt är i sin trygghet.
Nu ska vi boka flygbiljetter imorgon =)

Jag är verkligen överlycklig att jag har lyckats få tag i biljetter till en av världens största House fester!!
40 000 biljetter tog slut på några timmar!!!!

AMSTERDAM 3 Juli 2010!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0