vilken start på veckan..

Buonasera!

Jag kan inte direkt säga att jag fick en välkomnade start på veckan.
Fick inte en blund i natt, kan säga att jag occuperade badrummet hela natten och fick en rejäl rensing.
Om jag hade fått i mig några extra onödiga kalorier kan jag säga att de stannade inte särskilt länge.

Haft huvudvärk hela dagen, inte gjort något spec idag, bara legat utslagen på rummet, kollat på Kyle XY på tv (italienska). Tur att jag redan sett avsnitten så jag kunde hänga med, de pratar så otroligt snabbt på tv!

för att klaga lite till så har jag fått massor av insektsbett, Kliar så jag vill hugga av mig varenda kroppsdel. men försöker att inte klia, då blir det bara värre.

Men efter jag har varit duktig en hel dag utan att klia , jo vad gör jag inte i sömnen då? Jo KLIAR, sen vaknar man på morgonen och har stora sår.  ja, vad säger man: Alice, sommaren är här, bara att du vänjer dig.

Mamma skulle du kunna skicka en flaska Jon Won?  och vanliga Allergitabbletter?
Ska nog ta mig en tur till Farmacia och köpa upp allt de har mot insekter. Finns tydligen någon apparat man kan koppla till eluttaget som utsöndrar någon lukt som insekter inte gillar. Bästa vore om jag hittar några tabbletter som man kan äta, så att de inte ens vill röra mig. Någon som vet om det finns? 

     



















Men Jag mår mycket bättre och Ikväll blir det Violinconsert.

De ni, ni hörde rätt, Alice Larsson ska gå på ViolinConsert ikväll.
Ska möta upp pieter, Anna och yanier runt 9 utanför consterthuset för att "avnjuta" 1.5 timme av klassiskmusik.



Nu blir det att fixa ihop något att äta för att sedan göra mig i ordning.

A dopo , Ciao Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0