Sensation white 2010 Köpenhamn

Ciao ragazzi!!!!

nu var det kanske lite väl längesen jag skrev, ber om ursäkt för det.
Men nu har jag något riktigt roligt att berätta om, jag har varit på mitt tredje Sensation white party!

Det var samma show som var i Amsterdam i sommras och jag kan säga att showen i amsterdam var sååååå mycket bättre plus att det var större och bättre dj. 
men känslan i köpenhamn är bättre plus att det finns 100tals toaletter om man jämnför med 9 i Amsterdam.'
 
köpenhamn 30 000 sålda biljetter.
Amsterdam 50 000 sålda biljetter.

Men jag kan säga att det är alltid AMAZING på Sensation, grymt roligt, går inte riktigt att beskriva lyckan under de 8 timmar av dans.  nu väntar jag på nästa, men det blir 2011!







'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0