Hur mycket kan man sakna en lägenhet?

Ciao ragazzi!!!

Sitter här hemma och lyssnar på massor av musik som har gett mig sådan hemlängtad, till min lägenhet!!
en gammal playlist på spotify som jag gjorde då jag flyttade in i min alldeles egna lägenhet i fredhäll.
saknar dig nr 43 på stagneliusvägen!

men tur för mig finns du där och väntar på mig när jag kommer tillbaka =)

förresten....hobby mässan. vilken FLOP!  italienarna vet ju verkligen inte vad pyssel innebär. nej vet du va!
det blir att beställa från panduro istället =) de vet iaf vad de prata om.

nu ska jag städa vidare.
lovar ska försöka bli bättre på att updatera. men ni får börja kommenter så kanske jag blir lite peppad på att skriva mer.

puss på er. saknar er hemma i sverige så mycket, ni anar inte.
men snart är det jul och då kommer jag hem. kanske det blri att åka hem på riktigt då? Vem vet?


Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

ja det blir det verkligen till att göra! Tänk på din lägenhet faktiskt som längtar efter dig. Och vissa andra också...

2010-10-18 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0