Dublin

Hello Everybody!!

Jag har precis kommit hem från en 3 dagars mini semester i Dublin.
Känslorna just nu är att jag absolut inte vill vara här.

Faktiskt första gången sen jag flyttade hit som jag känner att jag gärna hade velat att planet landade på Arlanda, sthlm istället. För att kunna åka hem till sin lägenhet, sätta sig i soffan och mysa med tända ljus.
Men men...här är jag nu och det blir nog bra. Killarna hade som vanligt lagat mat som var klar när jag kom hem, så jag ska inte klaga. De är så underbara.

så, dublin, Irland.
Sooooo Amaaaazing! I just love it!

Kom dit sent på lördag så det var mest att åka hem till Chloe och ta en kop te och en smörgås innan läggdax.

Söndag morgon tog vi Chloes bil och åkte runt i området innan det var dax för söndagslunch med familjen. Hennes far hade lagat helstekt lam med potatis och gravysås. Efter tog vi åter en tur med bilen, Naturen är helt underbar och alla byggnader är så vackra. Vi åkte till flera stora trädgårdar.

Måndagen spenderade vi i centrala Dublin, det blev lite shopping och godmat.
För att sedan möta upp en vän till chloe och åka hem till henne på middag.

Tisdagen blev det fler trädgårdar och natur för att sedan ta planet tillbaka till milano.
Bilder kommer om några minuter.

Goodnight!!!
a lot of kisses and hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0