världens bästa killar hemma i milano

Så måndag, började med att vakna kl 04.15 för att kl 05. 30 ta bussen från Sthlm central till Skavsta.
därpå kl 08 lämnade flyget och landade sedan kl 10.45 i bergamo. där väntade åter en buss på 1.5 timme.
Kommer till jobbet 30 min sent. 12.30-21 jobbade jag. För att sedan komma hem Heelt död.

Men precis kl 21.05 då jag kom ut utanför butiken ringer pojkarna där hemma och säger att de väntar med färdig mat tills jag kommer hem.

kommer hem 21. 30 slänger mig in i en dusch. Kände mig inte så fräsch efter 7 timmars resa och 9 timmars jobb.
sedan var det uppdukat för middag framför tv.

Super gott ,luca! maten slank ner på 2 röda.
Sedan somnade alice så gott mellan de två killarna i den stora soffan.
Godnatt alice var det sedan!


Buonanotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0